ابزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ServiceDesk Plus)

شرکت ManageEngine یکی از شرکت های زیر مجموعه Zoho Corp.، در حوزه نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات می باشد که بیش از یک دهه، پاسخ دهنده نیازمندی سازمان ها در بیش از ۲۰۰ کشور بوده است. امروزه این شرکت توانسته است به طور متوسط روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ مشتری راضی به صورت ماهانه به مشتریان خود اضافه کند، که تعداد زیادی از آنها در میان ۵۰۰ شرکت برتر نشریه Fortune می باشند. این شرکت در کنار راهکارهای متفاوتی که ارائه می دهد، توانسته است راهکار مناسبی برای افزایش بهره وری سازمان ها در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و با استفاده از ابزار ServiceDesk Plus ارائه نماید.

این ابزار مبتنی بر وب، راهکار تلفیقی از امکانات متفاوت می باشد که توانسته است مورد اطمینان بیش از ۲۰۰۰۰ مدیر فناوری اطلاعات برای مدیریت پیشخوان خدمات سازمان ها و مدیریت دارایی های آنها باشد.

با تلفیق فرآیندهای استاندارد ITIL از جمله مدیریت وقایع، مدیریت مشکلات، مدیریت تغییرات، مدیریت پیکربندی اقلام سازمان و … در این ابزار، امکان افزایش بهره وری پیشخوان خدمات و در نتایج افزایش رضایتمندی مشتریان، حاصل شده است.

نیازمندی های سیستمی

نیازمندی های سخت افزاری

تعداد کارشناسان

تعداد دارایی ها

سرعت پردازنده

حافظه

هارد دیسک

۵-۲۰

۵۰-۲۰۰

۱٫۷GHz

1GB

20GB

20-50

200-500

3.4GHz

2GB

40GB

50-100

500-2000

2*3.4GHz

4GB

40GB

100-200

1000-5000

4*3.4GHz

4GB

80GB

نیازمندی های نرم افزاری

  • Windows Server 2003/2008/2012 
  • Windows XP/7/8 
  • Red Hat Linux 7.2 and above 
  • Linux Debian 3.0 and above 
  • CentOS 5.0 and above 
  • MySQL 4.x and above 
  • SQL Server 2005/2008/2012 

خدمات قابل ارائه توسط مرکز

  •   نصب و راه اندازی نرم افزار
  •   استقرار نرم افزار (ایجاد تغییرات مد نظر سازمان در فرم ها، گردش کار ها و اطلاعات پایه)
  •   نصب راهنمای فارسی نرم افزار
  •   ایجاد راهنمای مصور مالتی مدیا برای بخش های مورد نیاز
  •   برگزاری دوره آموزش کاربری و مدیریت نرم افزار
  •   بومی سازی نرم افزار به زبان فارسی در تمامی بخش ها
  •   نمایش تاریخ شمسی در تمامی بخش های نرم افزار
  •   نمایش نرم افزار به شکل صحیح مورد نیاز زبان فارسی (راست به چپ)
  •   اتصال نرم افزارهای سازمان به ServiceDesk Plus از دو روش REST و Servlet
  •   ایجاد گزارشات مد نظر سازمان با استفاده از نرم افزار
  •   پشتیبانی از نرم افزار شامل
  •   رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن (حداکثر ۴۸ ساعت پس از اعلام کارفرما)
  •   مشاوره و پشتیبانی نرم افزار در محل کارفرما

sdp-1